Jamstvo najbolje cijene!

UPLATE REZERVACIJA


Podaci za uplatu u Eurima:
Uplatitelj: Ime i prezime nosioca rezervacije sa adresom stanovanja
Primatelj: Uniline d.o.o. S. Dobrića 16, 52100 Pula, Hrvatska
Banka: RAIFFEISEN BANK AUSTRIA d.d. Podružnica Pula
Devizni račun: SWIFT: RZBHHR2X, IBAN HR3024840081500154861
Poziv na broj: unesite broj ponude/rezervacije

Podaci za uplatu u kunama (samo iz Hrvatske):
Uplatitelj: Ime i prezime nosioca rezervacije sa adresom stanovanja
Primatelj: Uniline d.o.o. S. Dobrića 16, 52100 Pula, Hrvatska
Banka: RAIFFEISEN BANK AUSTRIA d.d.Podružnica Pula,
Žiro račun: HR3124840081100646084
Poziv na broj: unesite broj ponude/rezervacije


DINAMIKA PLAĆANJA

Prilikom potvrde rezervacije putnik se obvezuje uplatiti 30% od ukupnog iznosa izabrane usluge u roku od 24 sata (ne uključujući subote, nedjelje i praznike) kako bi rezervacija postala važeća. Preostalih 70% dužan je uplatiti najkasnije 21 dan prije dolaska.
Ukoliko je Vaš dolazak unutar 21 dan potrebno je uplatiti cjelokupni iznos u roku 24 sata kako biste potvrdili rezervaciju.


NAČINI PLAĆANJA

• naplata putem American Express-a - na 2 - 12 rata
• naplata putem Maestro i Visa kartica (samo za kartice izdane od PBZ banke) - na 2- 12 rata
• naplata putem MasterCard kreditne kartice jednokratno


KREDITNOM KARTICOM
Koristimo PBZ Payment Gateway servis za Internet naplatu, koji koristi najsuvremenije tehnologije zaštite od zlouporaba, kao sto je sigurnosni protokol Secure Socket Layer (SSL) s najmanje 128 bitnom enkripcijom podataka, te druge tehnologije i sigurnosne procedure po najvišim standardima. Razmjena osjetljivih podataka izmedu sustava koji obavlja online plaćanje i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja se korištenjem virtualne privatne mreže (VPN) koja je potpuno zastićena od neautoriziranog pristupa. Osjetljivi podaci o vasoj kreditnoj kartici dostavljaju se online izravno autorizacijskom centru.


BANKOVNOM DOZNAKOM
Ukoliko želite platiti Vašu rezervaciju bankovnom doznakom potrebno je da u roku 24 sata od on-line rezervacije ili od primitka ponude od strane našeg operatera uplatite naznačeni iznos . Istovremeno putnik je dužan tvrtki Uniline d.o.o. odmah po uplati dostaviti potvrdu o izvršenoj uplati - mailom ili faxom, u suprotnom tvrtka Uniline d.o.o. nije obvezna izvršiti rezervaciju usluge. Tvrtka Uniline d.o.o. ne snosi odgovornost za neizvršene rezervacije usluga zbog kašnjenja putnika u dostavi potvrde dužoj od 24 sata (ne uključujući subote, nedjelje i praznike). Sve bankovne troškove snosi klijent (shodno tome na bankovnoj uplatnici mora pisati OUR u polje "opcija troška"). Sve rezervacije koje ne budu uplaćene u cijelosti smatrati će se nevažećima.

Download popis banaka gdje neće imati dodatne troškove kod uplate download
Bankovnom doznakom iz inozemstva ne možete plaćati ukoliko je Vaš dolazak unutar pet dana, a bankovnom doznakom iz Hrvatske ne možete plaćati ukoliko je Vaš dolazak unutar tri radna dana.

Pohranili smo kolačiće na Vaše računalo kako bi poboljšali Vaš posjet našim stranicama. Možete promjeniti postavke kolačića.U protivnom podrazumijevamo da se slažete i nastavljate sa pregledom.
OK / Slažem se, ne prikazuj mi više ovu poruku.