UPLATE REZERVACIJA |
Podaci za uplatu u Eurima: Uplatitelj: Ime i prezime nosioca rezervacije sa adresom stanovanja Primatelj: Uniline d.o.o. Ulica Bože Gumpca 38, 52100 Pula, Hrvatska Banka: RAIFFEISEN BANK AUSTRIA d.d. Podružnica Pula Devizni račun: SWIFT: RZBHHR2X, IBAN HR3024840081500154861 Poziv na broj: unesite broj ponude/rezervacije Podaci za uplatu u kunama (samo iz Hrvatske): Uplatitelj: Ime i prezime nosioca rezervacije sa adresom stanovanja Primatelj: Uniline d.o.o. Ulica Bože Gumpca 38, 52100 Pula, Hrvatska Banka: RAIFFEISEN BANK AUSTRIA d.d.Podružnica Pula, Žiro račun: HR3124840081100646084 Poziv na broj: unesite broj ponude/rezervacije |
DINAMIKA PLAĆANJAPrilikom potvrde rezervacije putnik se obvezuje uplatiti 30% od ukupnog iznosa izabrane usluge u roku od 24 sata (ne uključujući subote, nedjelje i praznike) kako bi rezervacija postala važeća. Preostalih 70% dužan je uplatiti najkasnije 21 dan prije dolaska.
Ukoliko je Vaš dolazak unutar 21 dan potrebno je uplatiti cjelokupni iznos u roku 24 sata kako biste potvrdili rezervaciju. NAČINI PLAĆANJA
Naplata putem: KREDITNOM KARTICOM
• Premium Visa kartice - 2-6 rata uz naknadu, 7-12 rata uz naknadu, • Maestro i Visa kartica (samo za kartice izdane od PBZ banke) - 2-6 rata uz naknadu, 7-12 rata uz naknadu, • MasterCard kreditne kartice jednokratno. Koristimo PBZ Payment Gateway servis za Internet naplatu, koji koristi najsuvremenije tehnologije zaštite od zlouporaba, kao sto je sigurnosni protokol Secure Socket Layer (SSL) s najmanje 128 bitnom enkripcijom podataka, te druge tehnologije i sigurnosne procedure po najvišim standardima. Razmjena osjetljivih podataka izmedu sustava koji obavlja online plaćanje i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja se korištenjem virtualne privatne mreže (VPN) koja je potpuno zastićena od neautoriziranog pristupa. Osjetljivi podaci o vasoj kreditnoj kartici dostavljaju se online izravno autorizacijskom centru.
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biti će izvršena u hrvatskim kunama. Iznos za koji će biti
terećena Vaša kreditna kartica se dobiva kroz konverziju cijene iz eura u
hrvatske kune prema važećoj tečajnoj listi Hrvatske Narodne banke.
Prilikom naplate Vašom kreditnom karticom isti se iznos pretvara u Vašu
lokalnu valutu prema važećoj tečajnoj listi udruženja kartičara. Kao
rezultat pretvaranja cijene, postoji mogućnost male razlike iznosa u odnosu
na originalnu cijenu istaknutu na našoj internetskoj stranici.
BANKOVNOM DOZNAKOM Ukoliko želite platiti Vašu rezervaciju bankovnom doznakom potrebno je da u roku 24 sata od on-line rezervacije ili od primitka ponude od strane našeg operatera uplatite naznačeni iznos . Istovremeno putnik je dužan tvrtki Uniline d.o.o. odmah po uplati dostaviti potvrdu o izvršenoj uplati - mailom ili faxom, u suprotnom tvrtka Uniline d.o.o. nije obvezna izvršiti rezervaciju usluge. Tvrtka Uniline d.o.o. ne snosi odgovornost za neizvršene rezervacije usluga zbog kašnjenja putnika u dostavi potvrde dužoj od 24 sata. Sve bankovne troškove snosi klijent (shodno tome na bankovnoj uplatnici mora pisati OUR u polje "opcija troška"). Sve rezervacije koje ne budu uplaćene u cijelosti smatrati će se nevažećima.
Bankovnom doznakom iz inozemstva ne možete plaćati ukoliko je Vaš dolazak unutar pet dana, a bankovnom doznakom iz Hrvatske ne možete plaćati ukoliko je Vaš dolazak unutar tri radna dana. |